Kiki

Het is leuk om in level 2 op een andere manier te trainen. Heel erg gefocust op techniek en goed meetbaar hoeveel sterker je wordt in een aantal weken.

Mijn techniek van de deadlift en de squat is duidelijk verbeterd door level 2. 1 herhaling doen met zoveel mogelijk gewicht voelt heel sterk. En maakt het denk ik ook makkelijker om daarna met een hoger gewicht meerdere herhalingen te doen. Dus duidelijke progressie.

Ik vind het buiten trainen bij GO super fijn. Lekker in de frisse lucht. Als het regent sta je droog en door meteen te beginnen heb je het nooit koud.

Are you curious to hear how we can bring your health to the next level

Leave your contact and we’ll get in touch to get to know each other.

We’ve got your contact!

Now leave it with us. We will get in touch as soon as possible.